Túl sok hobbim van.

Ági dolgai

Horgoljunk mandalát!

2. rész

2018. február 26. - Ági Dolgai

Ahogy ígértem, jön a második videó, ahol a tizediktől a huszadik sorig juthattok el velem.

Az első részt ITT találjátok.

Tegnap a fázisfotók kidolgozásánál jöttem rá, hogy a 18. sorról nem készült kép. választás előtt álltam, hogy a 32. sortól visszabontom vagy kezdek egy újat. Végül úgy döntöttem, hogy inkább 3 óra plusz meló, és egy újabb munkadarab, mint lebontani azt a sok sort. Szóval ezzel is megharcoltam, de legalább már a 3. rész anyagai is fel vannak véve, de nem szaporítom a szót. íme a videó!

Ha tetszik amit csinálok, megköszönöm ha támogatod munkámat egy youtube-feliratkozással, vagy a videó megosztásával.

A bejegyzés trackback címe:

https://agidolgai.blog.hu/api/trackback/id/tr6713699808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása